trešdiena, 2010. gada 1. septembris

Domāju par 101 lietu

Pirms kādas nedēļas "uzdūros" blogam (neuzdūros netīšām, viņa pati pie manis atnāca, jo nokomentēja manu rakstu) kurā bija saraksts ar 101 lietu, kuras izdarāmas 1001 dienas laikā. Tas mani aizrāva, diiiiikti aizrāva. Atradu citus pirmssākumus tam visam netā,idejas sarakstam kā arī vienu no Latvijas pirmajiem sākumiem .

Sāku pētīt dziļāk, sāku forumā par to rakstīt un pavilku līdzi čupiņu ar cilvēkiem - daļu, kuri  izliks sevi virtuāli, daļa to darīs tikai sev - blociņā. Man to vieglāk darīt virtuāli un ceru, ka pavisam drīz iepublicēšu savas 101 lietas. Pagaidām es domāju, prātoju un esmu tikusi līdz 55 lietu noformulēšanai. Neviena lieta netiek ielikta tāpat vien, katru rūpīgi pārdomāju un apžļembāju. Tomēr runa ir par 3 gadiem, par ne tikai virtuālu, bet arī dzīves plānu un atskaiti. Par dzīvi. 

Viss notiek. Bez aptuvena plāna skices dzīvot pagrūti:) 

2 komentāri:

  1. Redz kā-es vakar tieši par to pašu klusībā pie sevis(arī iespaidojoties no tiem pašiem avotiem) spriedelēju un apdomāju-varbūt vajag? Vajag-tikai ne 101 lietu, bet piecgades plāniņu. Pēdējais beidzies kādu laiciņu atpakaļ!

    AtbildētDzēst
  2. ..es tik tagad iedomājos, ka nevaru sagaidīt, kad visiem šiem plānu sastādītājiem termiņš beigsies. ļoti interesanti būs paskatīties kā šajos gados gājis ar realizēšanu un cik daudz būs izpildīts.
    Bet tas vēl tālu. Tikmēr tik cītīgi jāstrādā pie saraksta punktiem :)

    AtbildētDzēst