piektdiena, 2014. gada 31. janvāris

Pavisam drīz tiks izdots "Raganu atklājums"

Vakar pabeidzu lasīt ZvaigzneABC piedāvātās pāris pirmās nodaļas no vēl neizdotās grāmatas "Raganu atklājums". Grāmata tiks izdota jau pavisam drīz - februāra sākumā. 

Pirmkārt jau šī bija pirmā grāmata, kuru lasīju elektroniskā formātā un ir viens liels pluss šādām grāmatām - man ir brīvas rokas, lai varētu tajās turēt tējas krūzi vai vienkārši, guļot siltā dīvānā uz vēdera, galvu varu balstīt abās plaukstās. Jā, atzīstu, mana vislielākā problēma lasīt ātri ir tā, ka nespēju atrast ērtāko pozu kā novietoties.

Tagad man ir āķis lūpā, jo nespēju sagaidīt turpinājumu. Esmu mistikas, fantastikas, raganu, burvju un vampīru fane.

Galvenā varone Diāna nav parasta jauna sieviete, bet īsta ragana. Kādu dienu Oksfordas Botlija bibliotēkā Diāna savam pētījumam pieprasa kādu ļoti senu manuskriptu un, paņemot to rokās, uzreiz sajūt maģiju, kas no tā plūst. Veikusi pāris piezīmes, Diāna atdod manuskriptu un nemaz nenojauš, ka tieši šis manuskripts bija pazudis vairākus gadsimtus un tā atkal parādīšanās ir satraukusi visus iespējamos dēmonus, vampīrus un citas pārdabiskās būtnes.

"Kad uz raganu raugās cita ragana, skatiens kņudina(..). Kad uz mani paskatās dēmons, es sajūtu vieglu, nemierīgu spiedienu, kā saņemot skūpstu. Bet, kad uz mani raugās vampīrs, viņa skatiens ir salts, koncentrēts un bīstams."

Diānai piemīt savāds mirdzums - spējas, ko redz un sajūt apkārtējie vampīri, dēmoni un citi mošķi, lai gan pati ragana savas raganiskās spējas izmantojusi vien pāris reizes mūžā un uzskata, ka viņa nav nekas īpašs. Šo mirdzumu redz arī kāds vampīrs, līdz ar kura satikšanu mainās visa Diānas ierastā un, šķietami, mierīgā pētnieces dzīve. Diānai draud briesmas? Kādas? Kāpēc? Dēļ bibliotēkas Ešmola kolekcijas 782. sējuma? Vai Diāna izmantos savas spējas?

Tagad ar nepacietību gaidu turpinājumu:)

Apgāds: ZvaigzneABC

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru