ceturtdiena, 2012. gada 2. augusts

Augi veselībai. Audzē, ievāc, izmanto


Iesējuma tips: cietie vāki (Stingra un ērta šķirstīšanai!)
Augstums x platums, cm: 24,5 x 20,5 (Rokassomā tik viegli dabūt nemaz nevar!)
Svars (g): 1150 (!!!!! Smaga gan!!!!)
352 lpp. (Daudz ko šķirstīt!)

Grāmata sastāv no divām daļām – 100 noderīgi ārstniecības augi ar aprakstiem un bildēm, un otrā daļa – augu izmantošana. Grāmatas autoru kolektīvā ir četri cilvēki – 3 homeopātes un viena bioloģiskās lauksaimniecības un ekoloģiskā dzīvesveida atbalstītāja.  Man pašai sirdij tuvāka šķita grāmatas otrā daļa – īpaši jau ēdienu, tēju un uzlējumu receptes.  Atklāju arī šo to pavisam jaunu, piemēram, diedzēto graudu un žāvēto augļu spēka tāfelītes, kuras elementāri uztaisāmas un paņemamas līdzi uz darbu.

Cilvēkiem, kuri aizraujas ar dažādu krēmu, losjonu, balzamu, skrubju un sviestu pagatavošanu, grāmatā atradīs milzu daudz interesantu un smaržīgu recepšu. Pie katras receptes minēts, kāda ir attiecīgā produkta iedarbība. Pat es, cilvēks, kas vienmēr uzskatījis, ka ir tik šausmīgi grūti pašam uztapināt kādu krēmu, lasot šīs receptes, esmu nolēmusi pamēģināt patēlot „raganiņu” un uzburt kaut ko pašdarinātu, kaut ko, kas paredzēts tikai man. 

Un bildes! BILDES! Grāmatā bildes ir LIELISKAS! 

Tākā es mazliet orientējos augos, tad pētot grāmatas pirmo daļu, apmēram nojautu, kas aug pie mums Latvijā un kas nē, bet bija augi, kuri man radīja aizdomas – daļai grāmatas tulkotājs bija iekavās atzīmējis, vai augs pieejams Latvijā, bet daļai nē. Tā nu es bez meklēšanas google nemaz nezinu vai pie mums kaut kur var dabūt kailo lakricu, Virdžīnijas burvjlazdu vai gotukolu.
„Augi veselībai” ir dikti iemīļojusi mana sešgadīgā meitiņa, kurai interesē viss, kas saistīts ar augiem un floru. Pateicoties šai grāmatai, meita beidzot izpētījusi bildes un prot atšķirt pelašķi no baldriāna. Paldies grāmatai!

Grāmatas izdevējs: Izdevniecība Zvaigzne ABC

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru