trešdiena, 2012. gada 25. jūlijs

Un vai tu zini savas "Bezgalīgās iespējas"?


Maiks Dūlijs „Bezgalīgās iespējas”

Veselas 464 lapaspuses, kurās tieši TU tiec slavināts un celts debesīs, iedvesmots un dievināts.
„Pirms kļūšanas par dzīves, sapņu un laimes skolotāju, Maiks Dūlijs 16 gadus darbojās biznesa pasaulē. Viņš ir arī viens no grāmatas „Noslēpums” (The Secret) līdzautoriem. Dūlijs ir uzstājies ar priekšlasījumiem 19 pasaules valstīs, tādējādi ar savu īpašo dzīves filozofiju iepazīstinādams desmitus tūkstošus cilvēku.”

Ceļš mani atvaļinājumā aizveda uz Kolku, kur dzīvoju teltī, bridu pa pļavām un mežiem, pastaigājos gar jūru, katru vakaru pavadīju pie ugunskura. Un man bija Grāmata. Šī grāmata. ŠO Grāmatu lasīju piecas dienas. Nekad mūžā tik ilgi neesmu lasījusi grāmatu. Šoreiz viss bija citādāk..... fonā jūras šalkoņa, debesis rotāja saule, biju tikai es un Visums.  Lēnām to „ēdu” – pa burtam, pa vārdam, pa teikumam. Šī grāmata bija tieši tas, kas man bija nepieciešams manā piecu dienu atvaļinājumā. Es nesteidzos, es izbaudīju un izgaršoju katru teikumu, brīžam aizverot acis un vizualizējot savus sapņus un mērķus. Ik pa laikam pārņēma tik ļoti reāla laimes sajūta, ka smaidīju un pateicos Dievam (pati sev), ka man ir tik daudz dots. Jau brīdī, kad biju izlasījusi pirmo nodaļu, kad es eiforiski priecājos, ka kāds cilvēks beidzot ir uzrakstījis to, ko es vienmēr esmu nojautusi, bet ko nekad nepratu pareizi noformulēt un nespēju saprast kā likt šīm sajūtām darboties manā labā, sāka notikt lietas pēc mana prāta – sīkumi, kas izkrāsoja ikdienu manā atvaļinājumā. Vēlies vēl un vēl, un nav svarīgi kā to iegūsi! Vēlies un pārējo atstāj Visuma ziņā. Es dzīvoju sapnī. Es aizveru acis, kad atveru tās, vairs nav tikai telts un ugunskura vieta, vairs nav satraukuma par to vai nesāks līt lietus. Es redzu koši zaļu zāli, es redzu tālumā ganībās zirgus...tos pašus ar kuriem es vakar  saulrietā rikšoju gar jūras krastu, ko vienmēr esmu vēlējusies, bet tas nebūtu noticis, ja pirms pāris dienām kāds nepārvarams spēks mani nebūtu atvedis uz vietu, kur esmu pašreiz.
Lasot pēdējās lapaspuses, mani pārņēma tāda svētlaimes sajūta, ka bira asaras no prieka. Dzīve ir tikai sapnis, izlūzija un, ka līdzīgi kā apzinātā sapnī, arī savā ŠEIT un TAGAD dzīvē es spēju visu, jo es pati radu pasauli ap sevi, es esmu Dievs. 

Tikai pirms pāris dienām pabeidzu grāmatu, bet zinu vismaz 3 cilvēkus, kuri manas eiforijas pārņemti, stāstot par šo grāmatu, to jau ir iegādājušies, lasa un jūtas tik pat iedvesmoti!

Mīļākās domas no grāmatas (lai šie teikumi runā manā vietā):

„Ikreiz, kad jūs domājat kādu jaunu domu, tai ir jātiek galā ar jūsu pašreizējo situāciju, un tikai tad tā var jūs aizvest uz turieni, kur mīt jūsu jaunā domāšana.”

„Kā redzat, ikreiz, kad jūsu dzīvē parādās kaut kas negaidīts var tāds, par ko neesat iepriekš domājis, tas vienmēr ir pakāpiens ceļā uz kādu „vietu”, par ko mēs domājam, jo laikā un telpā, kā jūs labi zināt, nepastāv nejaušības un sagadīšanās.”

„Vislabākais tiešām tiek dots par velti.”

„Lai ko jūs pašlaik vēlētos, centieties uzdāvināt sev kaut daļu no tā.”

„Dariet kaut ko. Jebkas taču ir labāks par neko. Kustieties. Sāciet darboties.Esiet kā dzirkstele. Vienkārši dariet, ko spējat.”

„ Jūsu sūtība dzīvē – jūsu mērķis – ir vienkārši būt – būt sev pašam. Un vienīgais veids kā būt sev pašam, ir sākt ieklausīties sevī – savās vēlmēs un sapņos, un savās dievišķi iedvesmotajās izjūtās.”

„Dzīve taču ir tik viegla.”

„Izprotiet šodienu, ar to pietiks.”

„Jūs neesat vārīga atvase, kam jāklanās un jāpakļaujas „augstākajam spēkam”, bet gan pats Kungs – kaut pats to neapzināties.”

„Pārējie cilvēki jūsu dzīvē ir tikai dalībnieki un skolotāji, kuri atrodas jūsu pasaulē vienīgi tāpēc, ka jūs esat viņus (tostarp mani) tur ievedis, gandrīz it kā mēs būtu tikai otrā plāna aktieri, kuri palīdz jums inscenēt šo uzdevumu, lai jūs varētu turpināt mācīties, priecāties un spēlēt savas spēles. „

„Jums pieder izvēle: „Sekojiet savas svētlaimes aicinājumam!”

„Jūs neesat tas, ko jūs ēdat; jūs esat tas, par ko domājat.”

„Kad nezināt ko darīt, nedariet neko! Nogaidiet. Pagaidiet, līdz jūs zināsiet, ko darīt, jo, paliekot uzticīgs pats sev, jūs beidzot nonāksiet līdz brīdim, kad to zināsiet.”

„Bērni ir jārespektē kā garīgas būtnes, kuru iepriekšējo mūžu saraksts ir tik pat garš un sens kā jūsējais.”

„Īstenībā ir tikpat daudz dažādu meditācijas veidu kā cilvēka noskaņojumu.”

„Visums neatlaidīgi virza jūs pretim nebeidzamiem priekiem, kas gaida jūs nākotnē, jo tas zina, ka visas ieceres paliek iespējamas uz mūžiem.”

„Mēs izvēlējāmies atrasties šeit, koncentrēties laikā un telpā. Mēs esam šajā pasaulē nevis tāpēc, lai izietu no tās ārā, bet gan tāpēc, lai pamostos sapnī – lai aptvertu, ka mēs patiešām sapņojam un esam savu sapņu veidotāji. Tā mēs varam paātrināt savu vēlmju īstenošanos un mācību apgūšanu, gūstot no šī procesa vislielāko iespējamo prieku.”

„Jūs jau esat gatavs. Jūs esat dievišķs. Jūs esat spēkpilns, neierobežots un mūžīgs. Jūs esat neuzvarams. Jūs esat cildens. Jūs esat bezgalīgs, vērtīgs, esat pelnījis visu, ko vēlaties. Jūs esat Dievs. Domājiet labās domas, ejiet tām līdzi, ieklausieties savā sirdī un prātā, izjūtiet savu ceļu, un Visums sniegs jums savu maģiju, līdz katrs jūsu trauks būs pārpilns ar laimi, kas izplūdīs laukā pa logiem un plūdīs pa ielām, ietekmējot visu to cilvēku dzīvi, ar kuriem jūs saskarieties.”

Grāmatu izdevusi: Izdevniecība Zvaigzne ABC
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru