piektdiena, 2012. gada 3. februāris

Debešķīgais ķirbju Kūhens! ;)






"Ārā ir tikai -20 grādi:) Yes yes yes:) Ziema iet uz beigām:) Pilnīgi noteikti drīz beigsies... "

Tā es nospriedu šorīt un te, aktavušesiņ, ieraugu, ka man tak koridorī veseli 3 neapēsti ķirbji noslēpušies! Ķēru ķirbi, ķēru nazi - šņik šņņāaaaaak un uztapa vesels milzu katls ar ķirbju biezzupu un arī kāds super Kūhens, kura recepti es nošpikoju no Četrām Sezonām ;)


Mazliet paimprovizējam, jo rozīnes neliekam:) To vietā grauzdētas auzu pārslas ar mandelēm...:)
Abu bļodiņu saturu samaisam kopā un sanāk bieza brūna masu masa:) Te es rādu mākslu, ka vienā rokā varu noturēt smago fočuku, bet ar otru apmaisīt masu:)

1h un 20 min gaidīju, kad nu varēšu Kūhenu izņemt no krāsns. Pēctam vēl nācās gaidīt kamēr šī atdzisīs. Ak, mani nervi... meditēju.... ommmmm, dziest, dziest....

Joprojām meditēju... no visām pusēm meditēju, ommmmmmm:) Piedo, kūhen, sagriezu vēl siltu... un nenožēloju, jo mascarpones/jogurta mērcīte smuki notecēja un garšoja LIELISKI:)

1 komentārs:

  1. Izskatāt tik garšīgi - noteikti vajadzēs kādreiz pamēģināt :)

    /Marite
    (aerismade.blogspot.com)

    AtbildētDzēst