sestdiena, 2013. gada 26. oktobris

Pušķis, kas pats pie manis atnāca...

Šodienas stāsts:
Braucu fočēt kādas lieliskas un apburošas 5* viesnīcas konferenču telpas un jaunlaulāto numuriņu. Viss lieliski - floriste skaisti pastrādājusi un katrā telpā apčubināja svaigi veidotas ziedu rotas, pati visu laiku smaidīja, daudz pļāpājām. Fotosesijas beigās viņa man pasniedza visskaistāko ziedu pušķi no jaunlaulāto istabas ar tekstu - "Tas TEV! Kad es Tevi ieraudzīju, man pat jocīgi palika, jo sajutu, ka šis pušķis ir kā domāts tieši TEV! :)" Es pat mazliet apjuku no šāda paziņojuma, bet pieņēmu šo smaržīgo un brīnumaino ziedu pušķi, kas bija radīts MAN. Sajutos kā līgavas pušķi noķērusi, jo tad floriste piebilda:" Ttad jau tiekamies tavās kāzās..."

Nu ko, tagad tik precinieks jāsagaida...:)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru