trešdiena, 2010. gada 4. augusts

Grāmatas spēj mani ievest transā

Zinu, ka daudzas manas draudzenes un paziņas nav spējīgas paiet garām apavu veikalam, neko nenopērkot, citas met milzu līkumu apakšveļas veikaliem.... es parasti izvairos tuvoties visa veida grāmatu veikaliem. Ja atrodu grāmatu, kuru gribu izlasīt, tad varu aizmirst tajā dienā par visu - par ēšanu, par bērnu, par visu....

Sākās "elle", jo es ieieju "transā" un man nekas cits kā grāmata nav svarīgs:)

Pirms pāris dienām kāds mistisks spēks mani ierāva grāmatu veikalā burtiski aiz rokas. Tākā jau pāris mēnešus nebiju iegādājusies nevienu grāmatu, bet centusies lasīt to, kas saglabājies neizlasīts mājas plauktos, ļāvos šim Spēkam un pavadīju veikalā minūtes trīsdesmit. Apčamdot, aptaustot grāmatas, palasot anotācijas.

Pie kases devos ar 3 grāmatām! Biju tik laimīga un nespēju vien sagaidīt, kad tikšu pie lasīšanas. :) Pirmajā vakarā man bija pamatīga dilemma, jo es nevarēju izlemt, kuru sākt lasīt pirmo! Pašai uz sevi sanāca briesmīga dusma un nelasīju nevienu:)

Nākamais rīts sākās ar Paulu Koelju "Bridu", kura jau pēc 5h bija "apēsta":)
Vakar piebeidzu Sūzenas Kolinsas triloģijas otro grāmatu "Spēles ar uguni"
Kolinsu lasīju "lēnām" (manā izpratnē lēnām), ar pārtraukumiem (aš zāli nopļāvu starplaikā iekš 600kv/m, bet domāju par grāmatu, omi apciemoju, bet domāju par grāmatu, ēst taisot meitai, arī par grāmatu domāju.....)... Sāku ap 10.00 rītā, beidzu 1.00 naktī. :) Tad transs beidzās:) Bet patreiz sākušās "lomkas" trešās grāmatas gaidās!!!!!!!!

Patreiz uz strīpas maza, plāna Ričarda Brensona grāmatiņa "Ej un dari!":)

Un kā nu bez piparmētru tējas, kura mani "pavada" ikdienu:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru