ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

Dārzeņu "zapte"

Šodien vārīju, visa māja smaržoja:) Jāgatavojas bargajai ziemai (kā man riebjas izrunāt šo vārdu!)

No Ekofermas produktiem tapa dārzeņu "zapte" un arī manas vakariņas. 

Recepte vienkārša:
1kg tomātu (pirku veikalā nocenotos, lai ir mīksti un viegli āda nāk nost), 1kg sīpolu (akdies, vajadzēja pirms tam aizsargbrilles iegādāties, jo noraudājos ne pa jokam, griežot), 1kg burkānu, 1kg kabaču, 1 paprika (ņēmu tikai vienu, jo liku klāt super aso Indijas čili garšvielu), 1 ķiploks. Sanāca milzu katls ar kaudzi:
Es neko nerīvēju šajā katlā, bet visu griezu. Patīk, ja dārzeni var izbaudīt veselu, nevis putrā.

Tad nu atstāju stundu sautēties uz mazas uguns. Sagatavoju marinādi - etiķis, cukurs, sāls + mans čili no Indijas. Grūti nosaukt proporcijas, jo visu daru uz izjūtu..... Etiķis ap 300g bija, sāls ap 100, cukurs ap 150, ja nemaldos... sanāca ņammmma uz lielo katlu. Esmu etiķa fanāts un marinādē pirkstus bāzu un laizīju ik pa laikam :D 

Sanāca man vakariņas (ar krējuma, sinepju mērcīti, gurķiem un zaļumiem), gan arī iepildīju 3l zaptes dažāda izmēra burkās:) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru