otrdiena, 2013. gada 6. augusts

Kā radās Sofijas mazie domu kriksīši


Pirms pāris nedēļām, kad es savā īpašumā saņēmu kārtējo "lasāmdevu", mana meitiņa Sofija (7 gadi) uzmeta lūpu un gari novilka:" Mamm, es arī gribu jaunas grāmatas! Kāpēc tikai Tev dod?". Saku: "Redz, es izlasu un uzrakstu par viņām apskatu, tad no ielieku savā blogā un cilvēki, kuri meklē grāmatas, var palasīt šos apskatus un saprast - patiks šī grāmata vai nepatiks. Mēs esam grāmatu blogeri!". Meita mazliet apdomājās un saka:" Mamm, mums taču drīz mājās ievilks Wi-Fi internetu. Tas nozīmē, ka arī manam datoram beidzot būs pieejams internets. Zini, tad tu man uztaisīsi blogu!". Man acis ieplešās liela jo lielas, bet meita turpina: "Es arī būšu grāmatu blogere!"

Ideja kā māja! Sacīts, darīts! Uztaisīju meitai blogu un jau pirms nedēļas meituks pats publicēja savu pirmo grāmatu apskatu! Man par lielu pārsteigumu, pat komatus diezgan smuki pati spēja savirknēt. 

Visu lieku darīt viņai pašai.  Lai palīdzētu mazajam blogerim saprast, kas īsti slēpjas zem šī vārda, es piepalīdzu un sagatavoju jautājumus, uz kuriem pašai jāizdomā atbildes. Nav pareizu vai nepareizu atbilžu, ir jādomā, jāanalizē un pēctam teikumā smuki jāsavirknē - sākumā uz papīra un vēlāk - datorā.

Tad nu - ceru, ka blogs noderēs gan bērniem, gan pieaugušajiem.

TE LINKS uz BLOGU!



1 komentārs:

  1. Kolosāli!
    Es jau sen domāju, ka būtu interesanti palasīt kāda bērna blogu par grāmatām, beidzot sagaidīju ar.
    Un var tikai apsveikt mammu ar gudru un domājošu meitu. :)

    AtbildētDzēst