trešdiena, 2010. gada 20. oktobris

Mans pirmais čīzkeiks:)

 Pamatam: 

Pusotra krūze milti
Ceturtdaļa krūzes pūdercukurs
90g saldais krējums
1 ēd. karote auksts ūdens
2 olu dzeltenumi

(nākamreiz es pamatu gatavošu mīkstāku)

Augšai:

3-4 banāni
500g mīkstais siers (Mascarpone es ņēmu)
Puskrūze pūdercukurs
2 tk vaniļas esence
3 olas

Miltus ar pūdercukuru samaisīt, pievienot saldo krējumu un olu dzeltenumus, tad ūdeni un visu kārtīgi samīcīt. Mīklas bumbu likts ledusskapī uz 30 min.
Uzsildīt cepeškrāsni uz 200 grādiem. Tortes formas apakšu izklāt ar cepamo papīru, malas kārtīgi ieziest ar sviestu. Ieklāt un izlīdzināt pamatnes mīklu. Tā ritīgi līdz maliņām izlīdzināt. Tad uzklāt pa virsu cepamo papīru un uzbērt rīsus vai citus sausus graudus. Tad mīkla nepūtīsies uz augšu. Cept 10 min. Tad papīru ar graudiem noņemt un cept vēl 10 - 15 min. Izņemt no krāsniņas un ļaut atdzist.

Pa to laiku sablenderējam banānus. Citā traukā Mascarpone ar pūdercukuru un vaniļas esenci ar mikseri kārtīgi izmaisam viendabīgā masā. Pievienojam banānus un olas un turpinam miksēt.

Tad to visu ielejam formā, kur mūs gaida jau atdzisusī pamatne un šaujam iekš cepeškrāsns. Cepam 175 grādos stundu. Laikam jau liela nozīme ir krāsniņai. Nākamreiz es savējā cepšu īsāku laiku. Domāju, ka man reāli ar 40 min būtu pieticis:) Bet arī šī garšoja lieliski! Un bija jau pirmais cilvēks, kurš pēc nogaršošanas pieprasīja recepti:)

Kad kūka bija atdzisusi, garnēju ar ūdens peldē izkausētu melno šokolādi + kādi 50g saldais krējums:)

Visu liekam ledusskapī uz vismaz 3h. Es atstāju uz visu nakti :)

Labu apetīti:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru