svētdiena, 2012. gada 8. janvāris

Lietas, kas mani nav atstājušas vienaldzīgu


Ir sācies jaunais gads! Mans gads! Jo izjūtu Pūķi kā "savu" ar visu viņa misticismu:)

Lai šis gads Jums veiksmīgs:)






Par pārējo: te mazs bilžu ieskats lietās, kuras mani decembrī/janvārī nav atstājušas vienaldzīgu:


Protams, ka "Dienas Ēdieni", Dita, gardumi, ņammas:) :)



Ieguvu savā īpašumā 1984. gada ražojuma kastīti ar 10 cepumu/piparkūku formītēm:) Lai man labi cepās:)


Šo balto lāci meitucis dabūja dāvanā no mūsu mažā mežiņa piparbodītes saimnieka, kurš nebija aizmirsis savus vasaras regulāros saldējuma pircējus:)


Sofija pozē Dreamstore (telefonbilde)


Ziemassvētku dāvanu kalniņs (telefonbilde)


Ziemassvētku meduskūka, kura tapa ir cetrassezonas.lv recepšu krājumiem:)

Ļoti iepatikās šī bildīte, ko atradu interneta dzīlēs:) Šādi izskatījās kādreiz, kad vēl nebija pieejami mobīlie, twitteri, šmiteri un internets:)


Pilnīgi necilā grāmatu kaudzītē, kādā lielveikalā atradu šo:) Tākā esmu Bulgakova "Meistara un Margaritas" fanāte, tad šī grāmata ir super ieguvums manā kolekcijā :)


Ar Ditu nobaudām visu sastrādāto un jau safočēto :)



Sofija man dzimšanas dienā uzzīmēja super jauku un krāsainu apsveikumu:)


Un uzrakstīja super mīļu vēstulīti:


Zvaigzne ABC mani apsveica dzimšanas dienā ar šo burvīgo grāmatu (diemžēl nav bijis laika sākt lasīt....) :) Bet ...Paldies, paldies!:)

Dikti patīk manas "radiniecītes" un manas fotomodeles studijā ierakstītā dziesma:) Dikti lipīga un pozitīva! Super, super, super:)

Un galu galā - 9 punkti, kuri riebjas Strēlniekiem:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru